Jan 10, 2012

Latihan Merentas Desa JEPS...



Fuihh ! Penat GILEW !! Dkt Skolah Syirah tdi ada WAT latihan merentas DESA -Tgk Trekk :D- ... Org len berjalan .. Aku berlari .. hahah Mmg fenatlhaaa ~ KEJE tusyen un x siap agi haahh rse nk tidur jee.. zzZZzzZZz ... 

Ehuk2... Keje Sekolah un ade gakk... Yg aku x phm tdi... slps abis latihan merentas desa ... Guru Besar ckp ubah trekk pulakk.. hadoii .. aku dh lh x thu kwasn sekolah.. rumh aku jauh dri skolah.. klu dekat lain cerite .. haihhh .. 

Besok adew lgi latihan merentas desa tpi kne stayback lhaa huhuh :'( rumh jauh dripde sekolah.. x de spe nk a nta blik ke skolah klu aku dh blik rumh.. uhuhu .. korung nk anta aku ke ..? buleh jee... huhuhu 
k .. lha nk tidur ngehngehngeh .. :D









Awk Suke Citer nih ? Klu Suke tkn Button Like :DD

No comments:

Post a Comment