Jan 12, 2012

Berdebar .


HI ! Assalamualaikum... huhuhu Aku Nk Minta Tolong korung doakan aku mng Merentas Desa Esk ! Huhuhu ... Aku Akan Doakn Korung mng gakk huhu ! Amin ~  Huhuh ! besok je tuee ! gile ke...? hahah xD... awalkn skolah kitorang punye MERENTAS DESA... uhuhu .. AKu Rumah Enggang (KUNING)... 

Okeh2.. meh aku terangkan tentang rumah sukan dkt skolah aku... :-

1. Enggang (Kuning)
2. Bayan (Hijau)
3. Helang (Merah)
4. Rajawali (Biru)

semuanya nama-nama burung an ..? good !

Haaa ! Klu AKu Mng Dpt Beri Rumah Sukan Aku Warne Kuning .. x pun aku pnggil rumah enggang Mata !
(Bukan mata aku .. yg kowung ade untuk melihat tuh.. Mata ala yang org pnggil Point tuee... yekot .. xD) 

Ramai gaklah ahli rumah Helang (Merah).... Rumah Kuning Oke2 lhaa :D...
Nih klu aku mng Merentas desa nihh.. aku dpt msuk peringkat Daerah plakk .. haa kn hebad tue ..? Buleh Jdi atlit skolah haa .. (berangan je keje kau kn syirah ..? haih .. keje skolah kau bile nk siiap .. adoii) 

Huhuhuuhuhu Kene banyak berlatih lha ptg nihh haha ! bsk je tuih pertandingan... Hri sabtu plak aku ade Kusus Kepimpinan Untuk Pengawas Pusat Sumber :D wahaaaa.. Ehuk2.. nk wat air yaasin lhaa :D nk bce doa sikit ...

Ya Allah Ya Tuhanku ... Kau Tolong Lah Hamba Mu Yang Tidak Mampu Berlari Sepanjang Trek Merentas Desa yang sepanjang 5km Atau Lebih Daripada 4km ... Pertandingan Merentas Desa Di Sekolah Hamba Mu ini Pada Hari Jumaat Esok.. Sesunggunya Engkau Maha Pemurah Lagi Maha Penyanyang .. Tolong lah Makburkan Hajat Hamba Mu Ini ... Sekiranya Engaku Yang Maha Berkuasa ... Aku Berserah Pada Mu ... Terima Kasih Kerana Mendengar Doa Hamba Mu Ini... Amin.
Uwaa ! Dh abis dhhh ! oke2... Amin .. Mungkin Pelik Sikit kot .. permintaan aku nihh.. hahah .. Doa Je ..? Takkan Menjadi Kalu Kite x Berusaha ... Soo.. Petang nihh.. Syirah nk berlatih ! InsyaAllah .. Btw.. thn 2010 Syirah pnh bace mcm mne nk dptkn stamina ..?

Die tertulis .. kalu kite berlari banyak2 ... Dapat Menyihatkn Jantung Dan... Err Syirah Lupe plakk yg tue ==' cmne buleh lupe plakk nihh... ? Dh2 .. Nk Siapkan Keje rumh dulu .. :D




 

 


Awk Suke Citer nih ? Klu Suke tkn Button Like :DD

No comments:

Post a Comment