Jan 22, 2012

Homework..Homework.. Haishh



HUhuhuhu.. Cuti Raya Cina nie kn ==' Byk Homework... Banyak Ke..? tahh.. tpi berat aku na pikul buku2 nie .. hihihikk.. maklum lha Aku nie kn dha darjah 6.. mmg byk homework.. mcm mne na dpt 5A klu x bljr..? tpi rse mcm mls na wat je homework nie.. 

Oii.. Homework.. ko x de cuti ke..? x de ke hari yg istimewa bgi ko homework..? contohnye Hari Cuti Homework sedunia .. selama 1 bulan..? haa kn best tue..? brgn je ko syirah ... ahahah.. aku na jgk cuti x de homework .. mmg lha ade cuti tanpa homework tue.. na kne tunggu abis skolah bru yee.. =='

Kowung rjin x..? rjin an..? wat kn homework aku .. hihi.. x de lhaa.. JOKES jee.. korung un ade homework sndiri -.-' mcm mne na wat homework aku ..? haish.. da dripade aku merungut je baik aku wat..=='

bye2.. Assalamualaikum...




Awk Suke Citer nih ? Klu Suke tkn Button Like :DD

No comments:

Post a Comment