Jan 24, 2012

Internet Lembab Gile =='


Hisshhh .. Internet ari ni lembab gile nak mampuss... dah lembab gilee.. pas2 lembab gile nak mamposs internet ari ni ==''.. Grr.. bile UNIFI nak smpi niee..? kte laju =='... ehuk2.. bkn laju smpi rumah aku.. talian die laju.. oke lha kn

Ehukk.. Wahai internet .. Aku Mintak maaf sbb nnti ari AHAD aku nak tkrkn kau kpade UNIFI... haa kn laju dripade kau.. Kau laju sikit je internet :') .. UNIFI .. lagu tahap gaban.. aku bangge ngn die :) .. ko jgn kecik ati ngn abg ko plak internet... abang ko tue maju daa.. :)

ahhaah... wahai UNIFI .. bile engko nak smpi..? berjanggut -janggut aku tunggu .. nsib baik aku daa cukur janggut Cx (tipu je lebih.. perempuan mne ade janggut tpi klu ade itu mmg pelik bin ajaib lhaa) aku tempah ko abad yg ke 5 .. skang dah abad yg ke 20 ... (Jgn caye mende yg nihh ekk <~~~ aku memain jee.. :D ) mne engko pergi UNIFI ..? 

Aku niee byk merepek lhaaa knn ..? aku ngh bosann .. lhaa.. dgn internet lembab mcm nie nak wat ape... =='... nak dgr doa Dhuha kt utube x blh.. sbb lmbb gile die loading.. haihh... Internet ko kne byk bljr dripade abg ko lhaa =='

tpi klu na on9 efbie blh tpi lmbb cgd die punye loaddddddd.. Grr... sabor-II ... ehukkehukk.. Hhhaaaaccchhuummm ..!! haaa kn daa bersin ... smlm daa 5 kali aku bersin.. pgi tdi daa 6 kali aku bersin.. haihh..  hidung aku knape ..? =='

Nak dgr lgu kt blog aku un x blh.. sekat-II .. haiiyooo =='... tpi aku bersyukur dripde x de internet kn.. sian dkt dorang yg xde internet... blh on9 fesbukk dkt CC je ann..? belomm tentu yg x de internet niee ade fesbukk...

Oke smpi sini je lha post aku buad ari niiee.. :) jumpe next time tauu !!! see ya !



Awk Suke Citer nih ? Klu Suke tkn Button Like :DD

No comments:

Post a Comment